Reklamace a vrácení zboží

V případě, že jste se rozhodli zboží vrátit případně se na nás obrátit s požadavkem na reklamaci zde naleznete veškeré informace jak v takovém případě postupovat.

Odstoupení od smlouvy: Zboží lze vrátit do 30 dnů od jeho převzetí zákazníkem, po uplynutí 14 dnů od zakoupení lze zboží vrátit pouze v případě, že nebylo používáno a je v kompletním stavu. Zboží lze vrátit i po uplynutí této lhůty a to tehdy, pokud se stejná chyba vyskytla již 2 krát a produkt je reklamován potřetí se stejnou chybou.

Přeplacení přepravních nákladů 

  1. Poslali jste zboží na reklamaci a reklamace byla uznána: Přepravní náklady v tomto případě neseme v plné výši my.
  2. Poslali jste zboží na reklamaci a reklamace byla zamítnuta: Přepravní náklady v tomto případě nese v plné výši zákazník, protože reklamace byla neopodstatněná.
  3. Zboží jste se rozhodli vrátit v zákonné lhůtě bez udání důvodu: Přepravní náklady v tomto případě nese v plné výši zákazník.
  4. Bylo Vám doručeno poškozené, nefunkční nebo nesprávné zboží: V tomto případě hradíme náklady v plné výši my ať už se jedná o vrácení zboží nebo jeho výměnu.

Vyplňte požadavek

Požadavek na reklamaci či případně vrácení zboží můžete nahlásit na naši mailovou schránku obchod@tophodky.cz nebo telefonicky na čísle: +420 602 190 866

Požadavek zpracujeme

Podle potřeby daného problému, požadavek zpracujeme a začneme podnikat další kroky k zahájení reklamace.

Přeprava zboží

Máte 2 možnosti přepravy:

  • Zboží pošlete na naši adresu ve vlastní režii a my Vám přepravu na základě faktury či stvrzenky kde bude uvedená částka přeplatíme. (proplacení nákladů platí pouze v případě reklamace, nebo pokud Vám bylo doručeno poškozené, nefunkční nebo nesprávné zboží)V případě, že chcete zásilku poslat ve vlastní režii prostřednictvím České pošty je třeba použít službu balík na adresu (pozor ne na pobočku a ne jako listovní zásilku).
 
  • Nebo můžete zvolit možnost, abychom Vám přepravu zabezpečili my. V tomto případě se o vše postaráme, Vy jen připravíte zboží do balení a budete očekávat kurýra který od Vás zboží vyzvedne. (V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je tato služba zpoplatněna částkou 140kč, tato částka Vám bude odečtena od vrácené částky)

Reklamace / odstoupení od smlouvy

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 kalendářních dnů od doručení zboží k nám. Samozřejmě vždy se snažíme, aby byla tato lhůta co nejkratší.

V případě odstoupení od smlouvy je lhůta pro vrácení finančních prostředků na Váš účet 14 kalendářních dnů od doručení zboží k nám.

Formuláře ke stažení:

Reklamační formulář

Formulář pro odstoupení od smlouvy